Σεμινάρια Καινοτομίας του έργου “Go_Brand”

Δημοσιεύτηκε 04 Απριλίου, 2019

Στο πλαίσιο του έργου Gο Brand παραγματοποιήθηκε το σεμιναρίο με θέμα “ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ” στη Χίο, την Τετάρτη 3 Απριλίου και την Πέμπτη 4 Απριλίου. Το πρόγραμμα του σεμιναρίου, το οποίο διοργανώθηκε σε συνεργασία του Ιδρύματος Τεχνολογίας & Έρευνας με το Επιμελητήριο Χίου, περιελάμβανε την πρώτη μέρα (3/4) :  

Εισαγωγή στην καινοτομία

  • Καινοτομία: Ορισμός, τύποι καινοτομίας
    • Βασικές έννοιες  
    • Διαφορές ανακάλυψης και καινοτομίας
  • Η καινοτομία ως κύρια επιχειρηματική διαδικασία
    • Ποιος είναι ο ρόλος της καινοτομίας στην επιχειρηματική διαδικασία, την ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων και την επιχειρηματική ανάπτυξη
  • Καινοτόμα επιχείρηση – Κουλτούρα καινοτομίας
    • Δημιουργία επιχειρηματικής κουλτούρας, πως ενισχύεται και πως βοηθά στην επιχειρηματική ανάπτυξη  
    • Παραδείγματα
  • Προστασία, διαχείριση και αξιοποίηση διανοητικής ιδιοκτησίας
    • Εργαλεία και μέθοδοι προστασίας, διαχείρισης και αξιολόγησης διανοητικής ιδιοκτησίας, διπλώματα ευρεσιτεχνίας, εμπορικά σήματα, βιομηχανικά σχέδια κλπ
    • Παραδείγματα

Διαχείριση Συνεργασιών (Clusters)

  • Στρατηγική Καινοτομίας μιας επιχείρησης
  • Συνεργατικοί Σχηματισμοί (Clusters), Δίκτυα  
    • Δικτύωση
    • Συνεργατικοί σχηματισμοί, δημιουργία, βασικές αρχές
  • Ανάπτυξη και Διαχείριση clusters
  • Ανοικτή Καινοτομία
  • Σύγχρονες προκλήσεις
  • Παραδείγματα

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από την πρώτη μέρα: