OxygenHR : Νέα υπηρεσία διαχείρισης προσωπικού & ψηφιακή κάρτα εργασίας

Δημοσιεύτηκε 12 Οκτωβρίου, 2023


Η Oxygen είναι μία ταχέως αναπτυσσόμενη και καινοτόμα εταιρεία τεχνολογίας στην Ελλάδα. Παρέχοντας τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία σε επιχειρήσεις διαφόρων μεγεθών, έχει ως στόχο να τις βοηθήσει να προσαρμοστούν στη νέα ψηφιακή εποχή και να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία τους.

Η νέα υπηρεσία από την Oxygen, το OxygenHR, στοχεύει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση προσωπικού με διασύνδεση με το Εργάνη, η οποία είναι πλήρως βασισμένη σε Cloud και προορίζεται για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Τι προσφέρει το OxygenHR;

Μέσω της εφαρμογής OxygenHR μπορείτε να διαχειρίζεστε το προσωπικό της επιχείρησής σας, τα ωράρια, τις άδειες, τα ρεπό και τα αιτήματά τους. Το myErgani ενημερώνεται αυτόματα και όλα τα απαραίτητα δεδομένα διαβιβάζονται σε πραγματικό χρόνο.

Το OxygenHR πρόκειται για μια πλήρως διαδικτυακή και cloud εφαρμογή, η οποία είναι εξαιρετικά απλή και εύκολη στην χρήση για εργοδότες και εργαζόμενους. Δεν απαιτείται η χρήση έξτρα εξοπλισμού, καθώς η είσοδός σας στην εφαρμογή μπορεί να πραγματοποιηθεί από Η/Υ, κινητό ή τάμπλετ με σύνδεση στο διαδίκτυο.

Πώς λειτουργεί το OxygenHR;

Η εφαρμογή λειτουργεί αυτόνομα αλλά και συνδυαστικά με το Oxygen Pelatologio, παρέχοντας επιπλέον λειτουργίες διαχείρισης της επιχείρησής σας και έκδοσης στατιστικών στοιχείων σε πραγματικό χρόνο.

Μπορείτε να δοκιμάσετε την υπηρεσία OxygenHR εντελώς ΔΩΡΕΑΝ, προκειμένου να περιηγηθείτε στην πλατφόρμα της Oxygen και να επωφεληθείτε από τις εκατοντάδες λειτουργίες της.

Μάθετε περισσότερα εδώ.