Δημοσιεύτηκε 04 Απριλίου, 2019
Στο πλαίσιο του έργου Gο Brand παραγματοποιήθηκε το σεμιναρίο με θέμα “ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ” στη Χίο, την Τετάρτη 3 Απριλίου και την Πέμπτη 4 Απριλίου. Το πρόγραμμα του σεμιναρίου, το οποίο διοργανώθηκε σε συνεργασία του Ιδρύματος Τεχνολογίας & Έρευνας με το Επιμελητήριο Χίου, περιελάμβανε την πρώτη μέρα (3/4) :
Εισαγωγή στην καινοτομία
- Καινοτομία: Ορισμός, τύποι καινοτομίας
- Βασικές έννοιες
- Διαφορές ανακάλυψης και καινοτομίας
- Η καινοτομία ως κύρια επιχειρηματική διαδικασία
- Ποιος είναι ο ρόλος της καινοτομίας στην επιχειρηματική διαδικασία, την ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων και την επιχειρηματική ανάπτυξη
- Καινοτόμα επιχείρηση – Κουλτούρα καινοτομίας
- Δημιουργία επιχειρηματικής κουλτούρας, πως ενισχύεται και πως βοηθά στην επιχειρηματική ανάπτυξη
- Παραδείγματα
- Προστασία, διαχείριση και αξιοποίηση διανοητικής ιδιοκτησίας
- Εργαλεία και μέθοδοι προστασίας, διαχείρισης και αξιολόγησης διανοητικής ιδιοκτησίας, διπλώματα ευρεσιτεχνίας, εμπορικά σήματα, βιομηχανικά σχέδια κλπ
- Παραδείγματα
Διαχείριση Συνεργασιών (Clusters)
- Στρατηγική Καινοτομίας μιας επιχείρησης
- Συνεργατικοί Σχηματισμοί (Clusters), Δίκτυα
- Δικτύωση
- Συνεργατικοί σχηματισμοί, δημιουργία, βασικές αρχές
- Ανάπτυξη και Διαχείριση clusters
- Ανοικτή Καινοτομία
- Σύγχρονες προκλήσεις
- Παραδείγματα
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από την πρώτη μέρα: